Start året ud med nye mål i sigte og høj motivation i virksomheden. På herregården Skjoldenæsholm Hotel og Konferencecenter ved vi, hvor vigtigt det er at få taget hul på det nye år med entusiasme, motivation og ikke mindst målet for virksomheden. Vi tilbyder en Vinterkonference, med en frisk guidet walk and talk i parken, varm saft eller brygning af egen kaffe i skoven, sund forplejning samt ro og natur, der alt sammen underbygger den gode energi, konferencen kræver.
Speciel designet kick-off konference:
Kan bookes ved minimum 12 personer i januar og februar og marts 2019
Ønskes vores almindelige konferencepakker tilbyder vi i januar og februar og marts 2019 7 % rabat på vores listepriser på konferencepakke med overnatning. Kan ikke kombineres med andre til aftaler eller tilbud.
Download tilbuddet i PDF format her
En effektivt arbejdende konference står i skarp men harmonisk kontrast til de mange rekreative oaser, som Skjoldenæsholm tilbyder sine konferencegæster. Her er historie og atmosfære kombineret med moderne hotel- og konference virksomhed, hvor vi naturligvis sørger for forplejning efter jeres ønsker. Få bedre idéer, visk tavlen ren - stedets ro medvirker til at højne effektiviteten og dermed også udbyttet af mødet. De mange stuer og saloner kan frit benyttes til sociale aktiviteter, til mødepauserne eller networking ved kaffen efter middagen.
Vi tilbyder moderne mødefaciliteter i historiske rammer med højt til loftet, grønne omgivelser med mulighed for at få det største udbytte af dit møde. Hos os har du mulighed for at komme væk fra den travle hverdag og koncentrere dig om at være tilstede i ”nuet” og herved koncentrere dig om mødets indhold. Vi hjælper gerne med planlægningen af mødet og vejleder i, hvordan det bedste udbytte opnås når mødet afholdes hos os.
Vores unikke rammer er med til at underbygge de strategiske og analytiske tanker, øger fokus og er med til at give nye perspektiver og tilstedeværelse i mødet. Vores enestående omgivelser gør det muligt at inddrage naturen som et vigtigt element og er med til at skabe møder med fokus.