Inspirationsdag 31. oktober

Er du nysgerrig på Skjoldenælsholm. Vi inviterer til en ny inspirationsdag tirsdag den 31. oktober, hvor du bliver introduceret for den gamle herregård og mulighederne for afholdelse af møder og konferencer.

Download invitationen her

 I løbet af eftermiddagen har du mulighed for at:

Dagens program kl 12.30-15.30
- Smag på Skjoldenæsholm - en let frokost
Kokken fortæller om menuens hemmeligheder

- Rundvisning og historiefortælling på herregården
af ejer og direktør Susanne Bruun de Neergaard
Mindfulde møder

- Den spontane opmærksomhed aktiveres med en
appetizer til mindfulness
af salgs og HR-chef Marie Elley og instruktør Ditte
Brændegaard

- Dilemmaer i moderne ledelse – Hvad kendetegner
den gode leders DNA?
af professor dr. merc i HRM Henrik Holt Larsen

- Personligt kundemøde
Book ved tilmelding et kundemøde med fokus på
netop dit behov


Vi ser frem til at byde Jer velkommen

Formålet med inspirationsdagen er, at vise dig vores rammer, at du få kendskab til os og at du selv ser mulighederne ved afholdelse af møder og konferencer hos os. 

Tilmeld dig dagen ved at skrive til:
marie@skj.dk 

Du kan her læse mere om vores inspirationsdag vi afholdte den 14. juni 2017 

Hvor meget betyder omgivelser og oplevelser egentlig for deltagerne og deres udbytte af dit møde og/eller din konference? Hvordan arbejder Skjoldenæsholm Hotel og Konferencecenter med oplevelsesøkonomi, og hvad kan du bruge det til?

Disse spørgsmål kom vi nærmere ind på, til vores inspirationsdag, både ved at mærke det på egen krop og gennem oplæg af turisme- og oplevelsesforsker Jens Friis Jensen fra Roskilde Universitet, som sammen med Marie Elley Bendtsen HR og salgs-chef introducerede "Møder med fokus" og arbejdet med oplevesesøkonomi i kundemødet.

En af oplevelserne på dagen, var indvielse af vores nye Ofyr-grill koncept. Se billederne i karrusellen ovenover og film i linket her: film

Download præsentationerne fra dagen her: 

Møder med Fokus

Oplevelser i kundemødet

Læs mere om projektet: New Innovative Customer Experiments (NICE) http://niceproject.dk, som handler om at flytte fokus fra, at vi leverer traditionel service til, at vi skaber personlige og mindeværdige oplevelser sammen med vores gæster, så de får lyst til at komme igen og anbefale os til andre. 

Dagens program - download invitationen i PDF her